Search This Blog

Saturday, September 12, 2009

Emo * Insomnia = tonight






This is another night........
i had loneliness and emo surrounding me.
not to forget insomnia is the one that allow me to stay till 4.30am...
haha....the song i m listening to now is 可惜你不在~ 
what a suitable song for this moment.... today is a bday of someone special..
i had celebrate 3 years bday with him...is time to let others take up the chance..
wish him happy birthday~ now n alws.....

lets me end this post with a meaningful song....
a meaningful one....


歌曲:曾经爱你永远爱你 歌手:伍思凯 等时间过去等现在的一切变成回忆 在某个夜里我将站在海边大声喊你曾有的悲喜将会温暖也会刺痛我的心 我知道我一定会后悔失去你 就快看不到你的背影分手就要成定局 我快要不能呼吸能够相爱并不容易无法想像没有你那些撒满阳光日子里那些眼泪和笑语 你真的已不在意 MY LOVE 轻轻的喊着你 曾经爱你 永远爱你 等时间过去等现在的一切变成回忆 在某个夜里我将站在海边大声喊你曾有的悲喜将会温暖也会刺痛我的心 我知道我一定会后悔失去你 就快看不到你的背影分手就要成定局 我快要不能呼吸能够相爱并不容易无法想像没有你那些撒满阳光日子里那些眼泪和笑语 你真的已不在意 MY LOVE 轻轻的喊着你 曾经爱你 永远爱你 你已含着泪水转身而去我还抱着盼望停留在原地一段并不长的距离 爱却跨不过去天空无语海无情 就快看不到你的背影分手就要成定局 我快要不能呼吸能够相爱并不容易无法想像我没有你那些撒满阳光日子里那些眼泪和笑语 你真的已不在意 MY LOVE 轻轻的喊着你 曾经爱你 永远爱你 (对着你的背影轻声说 我爱你)

1 comment:

  1. all will be well and alright. I'm sure the knight in shining armour is just around the corner for u

    ReplyDelete